Тренинг Intel10.2





Модуль 11. Рефлексія.
Навчання закінчилось!!!
Вважаю тренінг за програмою Intel v10.02 "Навчання для майбутнього" в рамках проекту "Відкритий світ" дуже корисним. Завдяки тренінгу здобула багато корисних навичок у користуванні інтернетом, про роботу у широкому інформаційному просторі, ознайомилась з цікавими формами оцінювання, яких не застосовувала раніше.


Модуль 10. Рефлексия.
Цей модуль допоміг мені дізнатися про таку роль, як фасілітатор. Виходячі з того, що роль фасілітатора потрібна для підримки учасників навчання, то наша задача модуля була, навчитися створювати документи для фасілітації.

Модуль 9. Рефлексія.
У поточному модулі ми попрацювали в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Всі пропозиції запропоновані колегами, допоможуть мені удосконалити учнівський приклад та мою стратегію оцінювання.

Модуль 8. Рефлексія.
Допомогти моїм учням стати самоспрямованими я зможу використовуючи документи фасилітації (інструкції, контрольні списки тощо). Використовуючи документи для визначення навчальних потреб я зможу оцінити що цікаво моїм учням. Диференціація у навчанні допоможе задовільнити потреби учнів (обдарованих та тих, хто має проблеми у навчанні).

Модуль 7. Рефлексія.
Цей модуль дозволив втілитись у роль учня. Ця роль дозволила мені дізнатися наскільки зрозумілі цілі та задачі, які були сформульовані у попередніх модулях - є реальними доступними для учнів. Учень зробив приклад учнівської презентації. Цей приклад був спрямований на досягнення навчальної цілі. В подальшому треба переходити к крітеріям оцінювання учнівських робіт.


Модуль 6. Рефлексія.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Організація он-лайнових форм для оцінки набутих знань. Учнівська робота дала мені зрозуміти, що мій проект дуже широкий, його треба звузити, тепер стають більш ясними завдання, які апотрібно давати учням. Постало також питання інтеграції між шкільними предметами. Помогти учням можна постановкою конкретних цілей, наявністю якихось поетапних результатів проету, формуюче оцінювання також .


Модуль 5. Рефлексія.
У даному модулі я побачила, що вікі сайт можна використовувати як ефективний інструмент навчання та створення електронних матеріалів. Також його можна використати для підготовки не тільки з одного предмету , ай по декільком. Отримала знання із авторського права, користуючись інтернет ресурсами. Є можливість допомагати учням використовувати та шукати сайти в інтернеті. Можна навчити учнів аналізувати ресурси згідно їх точності, критичного ставленн та оцінювання веб - ресурсів.

Модуль 4.Рефлексія.
Основна ідея формуючого оцінювання - оцінювання протягом всього часу реалізації проекту та по результатам його завершення.
Важливим було дізнатись про оцінювання протягом всієї діяльності не шляхом виставлення оцінки, а шляхом порівняння росту знань і навичок учня сьогодні у порівнянні з учорашнім днем.
Цей модуль допоміг у створенні інструменту оцінювання для визначення навчальних потреб.

Модуль 3. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення ключових запитань, тематичних та змістових.
Також дуже цікавою та корисною виявилась інформація стосовно використання дослідницької діяльністі у навчальних проектах.
Ці знання мені допоможуть для ефективного просуванню к опануванню методу проектів.

Модуль 2. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. За допомогою методів проектів відбувається розвиток навичок мислення, підвищується мотивація до навчання, оскільки повязана з реальним життям учнів. У проекті учні задіяні в залежності від їх рівня розвитку та стилю навчання. Є над чим поміркувати...
Створила папку власного портфоліо, яке допоможе мені при створенні проекту.

Модуль 1. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на тренінгу. Я познайомилась із сайтом освітньої програми INTEL, із сайтом допоміжних матеріалів, з електронним посібником курсу. Це добрі помічники у моєму навчанні. Новим для себе я відкрила блог, який не так складно створювати. Тут я зможу записувати і ділитись своїми враженнями від навчання.

1 комментарий:

  1. 06.02.2017 - Начало тренинга “Intel v10.2 “Навчання для майбутнього”"

    ОтветитьУдалить